wtorek, 5 kwietnia 2011

Grubcio :)

Znany powszechnie jako grubasek :) Ha, tym razem nie jest to mój pierwszy, ponieważ pierwszego grubaska zrobiłam na Dolnośląskich Zimowych Warsztatach Craftowych podczas zajęć z LenąPrzy okazji małe info, na blogu Kwiatu Dolnośląskiego poczytać można o najbliższych, letnich warsztatach. Ponieważ pierwszy grubas poszedł w świat, to zrobiłam sobie nowy :) i kolejna praca z Tajemniczym Ogrodem Galerii Papieru.
Inspirowałam się grubaskami Leny, czyli znęcanie się nad papierem ;) i przeszycia. Dużo mi brakuje: wprawy i umiejętności, ale mój grubcio podoba mi się baaardzo :)




środek też ozdobiony... chociaż tu popsułam, bo rozpędziłam sie z przyklejeniem papierów i nie są postarzone, po otwarciu więc widać, że nie oryginalny staroć a podróba :P

szczegóły okładek:


 

Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :)

1 komentarz:

Domka pisze...

Sympatyczny grubasek! Super klimat i piękne przeszycia!;)
PS Widziałyśmy się na warsztatach?