poniedziałek, 9 maja 2011

"Babciowe" klimaty ;)

Dziś chciałam przedstawić drugą z zapowiadanych tutaj nowości :) Jest to karteczka, która miała być liftem tej pracy Vivy. Kartka była liftowana w ramach Cardliftu Ekspresowego na forum Scrappasion, o tu. Ja, rzecz jasna ;], na wyzwanie nie zdążyłam, ale karteczkę postanowiłam i tak zliftować. Moja wersja jest, można powiedzieć, baaaardzo luźna, wręcz luzacka ;P Co tam, wyjątkowo jestem z niej bardzo zadowolona :)
 Zrobiona w moim ulubionym ostatnio stylu.. czy to już vintage? Moim zdaniem jest raczej "babciowo" niż vintag'eowo ;P, ale i tak zgłaszam ją na wyzwanie Craft4You :)
 A oto i ona :)


przedarcia, szarpane brzegi, tuszowanie, spękania:
  

  Udział wzięli: Basic Grey / Curio - Muslin, Tajemniczy Ogród, ćwieki i brązowy kwiatek ze Scrap.comkoronka, wstążka


Pozdrawiam w ten piękny, majowy dzień :)

2 komentarze:

Mikołaj pisze...

Fenomenalny motylek.

Pozdrawiam, Rudy

Anonimowy pisze...

imponujące warstwy ;) motylek uroczy i świetna kartka