czwartek, 26 maja 2011

Dzień Matki

Przesyłam dziś życzenia dla wszystkich Mam :) cierpliwości, wrażliwości, czułości i mądrości w wychowywaniu pociech, tych mniejszych i tych większych.
Nie można się dziś spodziewać innej kartki, niż tej dla mamy :) Moja jest w kształcie krzaczka różanego w doniczce... taaaa, łatwa ta forma nie jest ;) Najgorsza część to było wycinanie, a potem przyklejanie tych wszystkich listków, ale bardzo mi zależało na "krzaczkowym" efekcie. Tuszowania bardzo mało, nie chciałam przytłumić tych jasnych kolorów.
Zapraszam do oglądania :)


część dolna - pniaczek oraz motyl pokryte Crackle Accent... już się chyba nie mogę bez niego obyć ;P 

wspomniane listki pokryte poranną rosą ;) 

środek: 

zadek: 
 Udział wzięli: Usłane Różami z Galerii Papieru, środek to Making Memories / Paper Reverie ze Scrapuj.pl, ćwiek i tusz Latarniowe oraz Crackle Accent ze Scrap.com.pl

Pozdrawiam serdecznie :)  

1 komentarz:

Aida Domisiewicz pisze...

Świetny pomysł! Śliczne to drzewko życzeń dla mamy:)