poniedziałek, 25 lipca 2011

Drobiazgów kilka

Wczorajszy wieczór był dla mnie bardzo miły scrapowo: skończyłam kilka drobnych prac, odebrałam czekające na mnie paczuszki. W jednej z nich czekały na mnie takie oto urocze drobiazgi od Habki, zwłaszcza genialne "pomidorowe" kwiatki:



 Pierwsza zakładka na wyzwanie CraftArtwork. Wprawdzie to nie kolaż, ale chyba mnie nie wyrzucą ;)

Udział wzięlui: papier Making Memories Paper Reverie ze Scrapuj.pl, pół ;) brązowego kwiatka oraz tusze Latarniowe ze Scrap.com.pl 

Druga zakładka, tym razem dla Craft4You, temat III:
 
Udział wzięli: Basic Grey Curio ze Scrapuj.pl, ponownie tusze, pół kwiatka oraz wstążeczka brązowa ze Scrap.com.pl 

Również dla Craft4You, temat II, przyozdobiłam pudełeczko po zapałkach :) Zdjęć spooooro, bo podoba mi się z każdej strony :D




Udział wzięli: Bacis Grey Curio ze Scrapuj.pl, kwiatuszki Primowe Mini Gypso z Kreatywnego Zakątka, wstążeczka oraz tusze Latarniowe ze Scrap.com.pl

Wiem, że nie po kolei te tematy robię... może uda mi się ukończyć wszystkie a może nie, ale są bardzo ciekawe i warto się z nimi zmierzyć :)

Pozdrawiam serdecznie zaglądaczy :) 

6 komentarzy:

maj. pisze...

Wszystkie prace pięęęękne, ale zakładka dla CA naj!!!!!

Aida Domisiewicz pisze...

Też uważam, że choć wszystkie prace są świetne, to pierwsza zakłądka WYMIATA!!! Tekst mnie rozłożył:):):)

Jyoti pisze...

Baaaardzo super świetne zakładki!!! Tekst rewelacja!!!
Pudełeczko też piękne :)))

Unknown pisze...

same rewelacje !!!!
ZAKŁADKA DLA CA NIESAMOWITA !

Madziarrra pisze...

Dziękuję wam bardzo :)

Guriana pisze...

piękne prace:))