piątek, 22 lipca 2011

Scrapowa pogoda

Rozkręcam się. Na razie pracują głownie nożyczki: wycinam bazy i elementy do kolejnych prac. Jeśli popada jeszcze z tydzień, to obskoczę większość aktualnych wyzwań ;) (ale nie, nie chcę, żeby tyle padało :)) Na dobry początek skończyłam kartkę na Cardlift#24 do Piaskownicy. Polecam, bo karteczka jest bardzo przyjemna do liftowania :) Użyłam papierów Galeriowych: Kapuśniaczek, Cudowne Lata, bilet jest z Przedwiośnia, a chmurki Usłane Różami :))


latawce podklejone na piance faktycznie "latają" ;)

Pozdrawiam ciepło i życzę słoneczka dużo :) 

2 komentarze:

Boei pisze...

Rewelacyjna! Latawce cudowne:)

Irena Rysa Maciąg pisze...

Ale optymistyczna! Użyłam wczoraj tego samego "nieba" do tego liftu:D i przymierzałam takie same kolorowe kropy do pasków bocznych;D (zrobiłam stojaczkową) Ale zbieg okoliczności:)
Moja nie wyszła w tak optymitycznych i pastelowych kolorach.
Wrzucę fotki jak sie bateria naładuje.