wtorek, 2 sierpnia 2011

Na bogato

Czyli temat I wyzwania C4Y: "Złoto". Nie było łatwo, ale uratowała mnie złota farbka ;) Ja przygotowałam ramkę na zdjęcie. Najpierw zdecydowałam na kolorystykę brązowo-złotą i takie przygotowałam ozdoby: ukręcone kwiatuszki, pomalowane na złoto tekturowe elementy. W trakcie układania kompozycji na pomalowanej już ramce dodałam białe elementy, by trochę rozjaśnić całość. Ten ostatni etap, układania, był dla mnie najtrudniejszy... przekładałam kwiatki w tę i z powrotem pewnie z godzinę, zanim w końcu stwierdziłam, że "ujdzie" ;P
Zapraszam więc do obejrzenia, czy faktycznie "uszło" :) 

Ramka w złocie: zdjęcie poglądowe na całość:
  
ramka pomalowana kolejno: brązowo, złoto, brązowo i poprzecierana na brzegach, miała wyglądać na steraną ;)

płatki brązowego kwiatka obsypałam gruboziarnistym złotym brokatem

  

i ostatni rzut oka na dół w całości
Udział wzięli: ćwiek perłowy i ćwiek vintage ze Scrap.com, elementy tekturowe od Stempell&Kartoon

Uffff... ze złotem się uporałam, teraz jeszcze czeka fiolet ;)

Pozdrawiam serdecznie zaglądających :)

2 komentarze:

Boei pisze...

Cudownie się "uporałaś";) Ramka przepiękna:)

Kirsty Vittetoe pisze...

This is beautiful! Thanks for sharing!
Hey, I have a giveaway here, you could win a Pixie Kit worth $40, come on and join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/